top of page
دعوت از شاگردان برای چالش عید.png

🪻فراخوان نوروزی درسون🪻

عیدی‌دادن به یکی از عزیزان یا دوستانتون داخل یا خارج کشور

در قالب آموزشی که در درسون داشتید.

ما برای عید نوروز تصمیم داریم با همراهی شاگردان درسون به استقبال سال جدید بریم و پیام تبریکی رو آماده کنیم. شما هم می‌تونید، آموزش‌هایی که تا به حال در کلاس‌های درسون دیدید رو با موضوع نوروز و به شکلی خلاقانه در یک عکس یا ویدئو آماده کنید و به یکی از عزیزانتون داخل یا خارج کشور هدیه بدید. 

 

📌به‌طور مثال نقاشیتون، موسیقیتون، خط‌نقاشی، یک خط کد یا کوئری برنامه‌نویسی، یک حرکت ورزشی و ... رو به شکلی خلاقانه و با تم نوروز به عزیزانتون هدیه بدید. حتی اگر در حال یادگیری زبانی هستید، می‌تونید یک جمله یا شعری رو در قالب اون زبان تقدیمشون کنید.  ما هم آثار شما رو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درسون و با رضایت خودتون منتشر می‌کنیم.

چند نکته‌ی مهم:

ش

📌اگر این محتوا به صورت ویدئو باشه، عالی خواهد بود، اما امکان ارسال عکس هم وجود داره. لطفا ویدئو رو به صورت افقی ضبط کرده و برامون ارسال کنید.
📌حتی می‌تونید محتواتون رو در صفحه‌ی اینستاگرام خودتون منتشر کنید و درسون رو تگ یا منشن کنید تا ما هم امکان بازنشرش رو داشته باشیم.

شرایط شرکت در کمپین:

 

♦️مدت زمان ویدئو: حداکثر ۳۰ ثانیه
♦️ضبط ویدئو به صورت افقی و با کیفیت قابل قبول
♦️تکمیل فرم رضایت‌نامه‌ی شاگرد یا والدین به انتشار ویدئو (در بخش پایین این صفحه)
♦️استفاده از موضوعی ترجیحا مرتبط با نوروز

🔴مهلت ارسال آثار:🔴
تا ۳۰ بهمن 


محدودیت سن، رشته و یا زبان وجود نداره، حتی شاگردان غیرفارسی‌زبان هم می‌تونن در این چالش شرکت کنند. هدفمون معرفی و زنده‌نگه‌داشتن فرهنگ کشور عزیزمونه.❤️

 ☘ خوشحال می‌شیم نظرات و پیشنهادات شما رو هم بشنویم.🌹🙏

  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter

2024 ©All rights of this site are reserved for Darsoon

bottom of page